مصاحبه آرشیو خبر ها
مربیگری در یوونتوس ؟

مربیگری در یوونتوس ؟

الساندرو دل پیرو ستاره ی اسبق باشگاه یوونتوس که از هواداران زیادی در سطح جهان برخوردار است در جدید ترین مصاحبه ی خود به موضوعات مختلفی پرداخته است.

"من سفیر پروژه ی "نجات یک رویا هستم ؟... بیشتر آدم هایی که ما کمکشان می کنیم بچه ها هستند ، چون می توانند زندگی بهتری داشته باشند. هدف ما گسترش عرصه ی فعالیتمان است"

"موفقیت یوونتوس در دربی برابر تورینو صحبت هایی مبنی بر بازگشت به رقابت اسکودتو را احیا کرده است؟... پیروزی فوق العاده ، و در آخرین دقیقه به دست امد :‌ تیم در برابر صدرنشین دو امتیاز مهم گرفته و شخصیت مهم یدارد. حالا ما به یک سری نتیجه ی مثبت نیاز داریم تا بتوانیم بگوییم در کورس اسکودتو هستیم. ۹ امتیاز زیاد نیست ، زیرا فصل هنوز طولانی است."

این پیراهن شماره ی 10 بدشانسی نمی اورد؟" نه ، امروز بازیکن بسیار جوان و با استعدادی این پیراهن را پوشیده ، که نصف اروپا او را می خواهند. بگذارید به او زمان بدهیم که یاد بگیرد ، اشتباه کند و رشد کند."

نظرتان درباره ی صحبت های اخیر تاوکیو؟ "من در ایتالیا بوده ام و ما ما مدت طولانی درباره ی اینکه راه حلی پیدا کنیم تا رابطه ی مکدر و تا حدودی نامناسب بین خبرنگاران و رییس فدراسیون بهبود پیدا کند. هر عمل نژادپرستانه ای بد است ، چیز دیگری ندارم که اضافه کنم. این بستگی به تک تک ما دارد که راه حلی پیدا کنیم."

چه کارهای بزرگی دوست داری انجام دهی؟ "من هرگز به مربی گری یوونتوس یا تیم ملی ایتالیا فکر نکرده ام ، البته شایعاتی از این دست وجود دارد ، اما آنها مرا بسیار مفتخر می کند."

شما هرگز به شکل رسمی اعلام بازنشستگی نکرده اید ، پس ممکن است روزی دوباره به عنوان بازیکن بازی کنید؟ "درست است ، من هرگز اعلام نکردم ، توپ عشق من است ، بنابراین نباید لزوما زمانی باشد که رسما اعلام بازنشستگی کنم .من حالا چند ماه است از فوتبال دور هستم ، چه کسی می داند ، شاید چند سال دور باشم. من در حال حاضر نظرم را 360 درجه عوض کرده ام . اگرچه من شاید جور دیگری فوتبالم را تمام کنم اما هرگز از فوتبال روگردان نخواهم شد."

ایا از نحوه ی شروع لیگ غافلگیر شده اید؟ "اگر در مورد نمایش تیم ها صحبت کنیم ، زیباست که تیم های زیادی در کورس هستند . من به عنوان یک یوونتوسی سابق از سالهای اخیر بسیار لذت بردم. فوق العاده و باشکوه. امروز وضعیت جالبی ست ، چون نمی دانید که چه اتفاقی ممکن است بیفتد ، کسی می تواند پیش برود که تا اخر این کار را انجام دهد. یوونتوس تورینو را شکست داد ، میلان در المپیکو تلاش کرد و با سومین برد پیاپی پیامی به همه داد. امیدوارم سری آ دوباره زیباترین رقابت جهان باشد."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: